Wednesday, March 6, 2024

Inimene - tule pildistama!

 

Ma pildistan tegelikult ka inimesi!

Mul on alati nii hea meel, kui keegi seda küsib. Enamasti arvatakse, et ma rooman kusagil rannal või varitsen põõsas või planeerin näitust :D

Ja on isegi niimoodi küsitud, ääriveeri, ettevaatlikult, pika sissejuhatusega, et kas ma ikkagi oleksin nõus, see üks kord, tegema pilti meist – inimestest. Jaa!

Ma armastan mustvalget filmi ja nii pildistan ma palju filmile. Aga loomulikult teen ma ka digitaalseid sessioone – tihti teen nende kahe kombinatsiooni ja nii juhtubki, et kui filmid on ilmutatud ja ülevaatuse läbinud, saab inimene (-sed) endale ka filmipildid digikujul ja 1-2 motiivi paberil. Pärispilt, valmistatud punase valguse paistel pimikus.

Inimesed on ilusad ja seda tuleb jäädvustada. Minu meelest mustvalge film annabki seda ilu edasi kõige paremini. Väljakutse nii modellile kui fotograafile on teha pilti stuudios ilma ühegi lisandita. Lihtne on ju mingi butafoori taha varjuda, kuid olla ehedalt ja otse kaamera ees nõuab rohkem julgust ja nii võib enese seest mõndagi avastada.

 

Kuna ma ei jaga väga tihti oma töid, siis ongi jäänud mulje, et ma seda ei tee, aga siiski. Aegajalt teen mõnest sessioonist blogisse postituse – https://reetsau.blogspot.com

 








Väljakutse - kas Paganini või Vivaldi? 

 Pildistatud keskformaatkaameraga Rolleiflex

Fomapan 100 | 120

 

 

No comments: